Isporuka i povraćaj

Isporuka artikala

Isporuka se vrši kurirskom službom Dexpress na kućnu adresu.

Za kupovinu preko 2000 rsd isporuka je besplatna.

Ukoliko je u pitanju kupovina u iznosu manje od 2000 rsd isporuka se naplaćuje 290 rsd.

Rok isporuke je 1-3 radna dana nakon slanja i zavisi isključivo od kurirske službe.

Reklamacija na proizvod

Reklamacija na prozivod brenda Colossus technology, Machtig, Colossus Line

Ukoliko želite da prijavite kvar/ neispravnost/ nesaobraznost artikla koji potrebno je da ispunite formular koji možete naći klikom OVDE.

Ovlašćeni servis će zaprimiti vašu reklamaciju i poslati nalog kurirskoj službi D-express, čiji kurir će Vas kontaktirati radi preuzimanja artikla, i zatim ga transportovati do ovašćenog servisa.

Molim Vas da ispoštujete dole navedena objašnjenja za slanje pošiljki putem kurirske službe.

Ukoliko se interesujete za kupovinu rezervnog dela, ovlašćeni servis će Vam ponuditi cenu a po Vašem odobrenju, deo poslati na kućnu adresu pouzećem. Zahtev za rezervni deo možete poslati klikom na link OVDE.

Napomena

Apart mora biti upakovan u kutiju ( preporučljivo u originalnu ambalažu), zaštićen svim stiroporima ili na drugi način da se ne bi oštetio u transportu.
Ovlašćeni servis ne preuzima odgovornost za artikle oštećene u transportu koji nisu adekvatno upakovani.

USLOVI GARANCIJE

Artikli koji su u zakonskom garantnom roku i kvar nije posledica nepravilnog rukovanja od strane korisnika ( skrivena mana ).

Artikli koji su fizički oštećeni ne podležu besplatnoj garanciji i besplatnom transportu.

Artikli kod kojih se ustanovi nepravilna upotreba od strane korisnika ne podležu besplatnoj garanciji.
Usisivači kod kojih se ne čisti filter ne podležu zakonskoj garanciji.

Lomovi plastičnih delova aparata NE PODLEŽU BESPLATNOJ GARANCIJI


Odgovornost pošiljaoca

Član 84

Pošiljalac je dužan da na poštanskoj pošiljci pravilno i jasno označi naziv, odnosno ime i prezime primaoca i tačnu adresu primaoca.

Pošiljalac je dužan da na poštanskoj pošiljci pravilno i jasno označi naziv, odnosno svoje ime i prezime i tačnu adresu.

Ukoliko poštanska pošiljka ne sadrži podatke iz st. 1. i 2. ovog člana, poštanski operator, odnosno zaposleni na prijemu pošiljaka, dužan je da zahteva od korisnika da otkloni uočene nedostatke u adresovanju, a ukoliko korisnik ne postupi u skladu sa zahtevom, dužan je da odbije prijem takve pošiljke.

Pošiljalac je odgovoran za pravilno pakovanje poštanske pošiljke na način kojim se štiti sadržina te pošiljke, druge pošiljke, zaposleni koji rukuju pošiljkom, kao i oprema i sredstva koja se koriste pri rukovanju sa pošiljkom.

Pošiljalac je odgovoran za unutrašnje i spoljašnje pakovanje poštanskih pošiljaka.

USLOVI GARANCIJE

Sledeći artikli mogu biti predmet besplatne garancije:

Artikli koji su u zakonskom garantnom roku i kvar nije posledica pogrešnog rukovanja od strane korisnika ( skrivena mana)

Na ove artikle se primenjuje član 52. zakona o zaštiti potrošača

Uslovi kada se besplatna garancija ne uvažava:

Artikli koji su fizički oštećeni ne podležu besplatnoj garanciji i besplatnom transportu
Artikli kod kojih se ustanovi nepravilna upotreba od strane korisnika ne podležu besplatnoj garanciji
Usisivači kod kojih se ne čisti filter ne podležu zakonskoj garanciji
Lomovi plastičnih delova aparata ne podležu besplatnoj garanciji
Fizička oštećenja koja su direktna posledica žuljanja ne podležu besplatnoj garanciji
Potrošni materijal ne spada u besplatnu garanciju: krpe, nastavci, metlice, filteri, kese , itd
Svi artikli koji ne podležu besplatnoj garanciji ( uključujuću neopravdano poslate ispravne artikle) će biti vraćeni kupcu uz naplatu troška poštarine


Reklamacija proizvoda koji ne pripada brendu Colossus technology, Machtig,... (npr Beko, Samsung,...)

U slučaju reklamacije na proizvod kupljen kod nas- Mister M potrebno je da nas kontaktirate kontakt formom ili telefonski na 024/522-222 te će vaš zahtev biti preusmeren na ovlašćeni servis brenda čiji je artikal u pitanju.